morgonprommis

Sebbe är på dagis, och jag funderar på vad jag ska orka ta mig för idag.

Va ute en sväng med hunden när jag lämnat barnet. Första dagen jag våga gå ut själv efter magsjukan i förra veckan. Blev ju ingen lång vända, men skönt att komma ut en sväng ändå.

Såg att en massa grannar hade ställt ut elavfall vid soptunnorna. Det va ju andra grovsopor förra veckan, så jag antar att de ska hämta resten nu. Så då passade jag på att ställa ut bakmaskinen som vi lånat av mamma, men som värmen har pajjat på. Den användes faktiskt nästan dagligen här hemma så länge den fungerade. Men nu får vi knåda själva istället. Synd att den gick sönder. För det va så jäkla praktiskt att bara slänga i massa ingredienser på kvällen, och sen ha nybakat bröd när man klev upp på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ställer fram degknådarn på bänken i köket. /Puss

2009-05-05 @ 20:34:19
Postat av: mama

Ställer fram degknådar'n på bänken bredvid vedspisen /puss

2009-05-05 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0