Sovmorgon och lekdag

Idag ska vi åka hem till Elina och Tyra så barnen och hundarna får leka av sig lite. Och så att mammorna får prata av sig lite med.

Ordentlig sovmorgon fick jag idag, för Sebbe fick sätta sig vid tvn när han gick upp. Imorgon ska vi ju upp toktidigt för han ska vara på dagis halv 8, så då va det skönt att kunna sova ut idag.

Filmen igår va riktigt bra, men av väldigt dålig kvalitet. Det va en bränd skiva som vi fick av min bror, så filmen hackade som tusan efter halva ungefär. Så det blev att byta mellad olika DVD-spelare när det började hacka. Och nu står båda mina gamla spelare och Honsas bredvid tvn.

Det blir så sent i säng om man ska sitta och kolla på söndagsfilmen på 4an, eftersom det är nyheter mitt i. Men med allt krångel med Dvdn så blev det inte tidigare för oss igår direkt. Men Honsa tog sig också sovmorgon i morse, så det va nog ingen fara med hans sömn.

Nu är Sebbe klar, så nu ska vi åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0