Fredagsmorgon

I morse gick jag upp när Sebbe gick upp. Jag har ju i och för sig prisats med en son som gärna sover på mornarna, så jag hade turen att bli väckt först vid halv 9. Men jag sov nog ganska bra inatt, för jag va hyfsat pigg när jag vaknade. Så vi låg och mös en stund i sängen innan vi gick upp och åt frukost.

Precis när jag klätt av mig och skulle kliva in i dushen så knackade mamma på dörren. Så jag klädde på mig igen och tog en fika med henne innan hon skulle brumma vidare till jobbet.

Idag ska jag och Sebbe åka in till Norrtälje. Han har dans idag, och Chippe ska hämta honom där. Men innan dess ska vi hinna äta lunch och handla. Ska köpa något till pappa som fyller år idag oxå.



Jag fick en värk mitt i natten inatt förresten.
Trodde ett tag att Kattis skulle få som hon ville, att det blev bebis på hennes födelsedag. Men det hade ju varit opraktiskt eftersom både hon och morfar fyller år idag. Men det kom inga fler värkar sen, och jag fick sova hela natten igenom.

Har haft ganska kraftiga förvärkar nu de senaste kvällarna, men jag har hittills sluppit det på nätterna. Det kanske jag inte gör framöver nu då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen nu bebis! du har 5 timmar kvar på dig att komma ut till den bästa dagen av alla. 15/5!

2009-05-15 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0