Brummelisa

Hon heter faktiskt Lisa.
Charlie Lisa Lydia Norberg

Jag hittade mössa och halsduk åt henne igår på h&m.

70 kronor för mössan och 50 för halsduken. Jag va ju bara tvungen att köpa dem, hon blev ju bara FÖR söt.

Jag tog oss ut på en lite längre prommis än vi hade tänkt först nu på eftermiddan. För egentligen skulle jag gå på jympa nu ikväll, men vi blev bortbjudna på födelsedagsfika hos Ove och Thea. Det va så länge sen vi umgicks med dem, så det ville vi ju inte tacka nej till. Sebbe fick sitta en stund vid tvn medans vi va ute och gick, ibland är det en bra barnvakt.

Nu ska jag laga lite middag. Det blir sesamnuggets med ris och grönsaker idag, gottgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0