Charlie sitter riktigt bra

1e0d1410c01b87f97059c0bc735c472d.png

Charlie sitter riktigt bra i den nya stolen. Vi köpte en bältesstol till Sebbe idag på en loppis oxå. Jag va lite osäker på om jag verkligen skulle köpa en sån till honom, vi har använt bälteskudde fram tills nu. Men när vi hittade en billigt så va det ju bara att slå till. Det är ju mycket säkrare med stol, och så har han ett nackstöd att luta sig på om han somnar.

I morse chockade våran dotter oss genom att sova till kvart över 8. Och inte nog med det så ville hon somna om när vi tagit in henne till våran säng och gett henne mat. Annars brukar hon vakna halv 7 och behöva övertalas ett bra tag om hon ska somna om igen. Så vi fick en härlig sovmorgon till 10. Vilket va ganska välbehövligt, för det vart lite sent för oss igår...

Ikväll blir det utgång, som planerat. Jag har varit in till stan och hämtat Sebbe nu, och så ska jag skjutsa ut barnen till faster Madde. Jag får träffa Sebbe i ett par timmar bara, när han varit borta en hel vecka. Men vi får väl mysa imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0