Irritationsmoment nr1

Datorn går helt sjukt segt nu vill jag lova, finns det något mer irriterande? Jag tror faktiskt inte det. Skulle kanske vara tvätten då som fortfarande ligger osorterad i stora ikeakassen...

Nu ligger barnena och sover. Eller Charlie sover i alla fall och Sebbe lyssnar nog på bamse. Vi har varit iväg till Hallsta på Sebbes jympa. Korkat kanske att duscha hemma sen efter jympan, men det blir så himla sent annars och idag va det precis så att Charlie lyckades hålla sig vaken i bilen på vägen hem.

Vi har börjat ge henne gröt till kvällen, mycke för att slippa ersättningen när jag är borta. Och sen för att få sova längre på natten. Så först blir det pajtas på, sen gröt och sen ammar jag henne innan vi lägger henne i vaggan. När Honsa hade henne igår så behövde han inte ge henne någon flaska alls, utan det räckte med gröten. Skönt, så hon inte blir så himla beroende av att ha flaska eller bröst för att somna. Börjar hon sova längre på nätterna nu igen så kan vi flytta in henne i sitt eget rum. YEEEYY!!

Det skulle blivit SPA på havsbaden på torsdag med babyöppetgruppen från öppna förskolan i Hallsta. Men det va bara jag och Zandra som va inbokade på den, så de blev tvungna att ställa in. Synd, för det hade jag sett fram emot.

Nu ska jag upp och skölja av mig ansiktsmasken och göra mig en kopp te, sen blir det soffan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0