nu sitter hon

2905b5819cfe9e8ca1062389aed8580c.png

Kolla varifrån!

nu sitter jag:)

Idag släppte det för Charlie. Innan har hon hela tiden tippat framåt, eller så har hon kastat sig bakåt, när man försökt få henne att sitta. Men idag verkar det som att hon helt plötsligt fattade att man kunde göra så. Det började idag hemma hos Zandra med att hon satt och höll i mitt finger, men så bara kunde hon släppa taget sen. Och hemma la jag en filt på golvet och satte henne där. Oförsiktig som jag är så la jag inget bakom henne, men hon satt stadigt. Tills jag la dit en kudde, då tippade hon på sidan istället. Så nu får amningskudden, som vi använt SÅ mycke (not), vara skydd hela vägen runt istället.

Roligt att hon kommer kunna sitta på måndag när hon ska fotograferas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0