Öppnis idag

Idag åkte vi till öppnis i Hallsta på förmiddan. Jag mötte upp Zandra och Zandra där. Och tur va ju det, för det va bara vi som va där. Men det blev trevligt, lugnt och skönt. Väldigt stor skilnad om man jämför med hur det kan vara på öppna förskolan här i Elmsta. Den är lite bättre lämpad för de lite större barnen. För där kan lekarna bli ganska vilda, och ljudnivån väldigt hög. Lite synd, för man vill ju gärna umgås med de mammorna som bor på lite närmare håll.

Ikväll har jag me&i-träff i Edsbro. Det va nästan två veckor sedan jag hade träff sist, så det är lite pirrigt. Men det kommer nog gå bra. Imorgon ska jag beställa kläder. Det släpps lite nyheter då, så jag ska köpa in dem i Charlies storlek så hon kan ta de efter säsongen är slut. Ett plagg vet jag dock inte om jag kanske ska köpa till Sebbe istället. Jag måste rådfråga med honom först. Och sen ett plagg är ju till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0