Riktigt härlig helg

Ja, helgen har varit riktigt härlig och vi har inte gjort så mycket alls.
Fredagkväll jobbade jag i hemtjänsten. Jag gillar egentligen inte att jobba helg eftersom Honsa är ledig då. Men jag gjorde ett undantag, för jag hade bara jobbat på onsdagen och hade inga träffar på hela veckan.

Sen på lördagen så tog vi det riktigt lugnt. Honsa va uppe på crossbanan med Svante. Och jag och Sebbe byggde bilbanor och åkte och fikade en sväng hemma hos mamma. Riktigt god mat och snuskdyrt vin, barnfilm med Sebbe och sen en hyrfilm för oss. Det satte verkligen guldkant på den dagen. Vi såg första filmen, av fyra tror jag, med Johan Falk. Ni MÅSTE se den, riktigt bra film.

Sen igår va jag i Hallsta, på smyckesparty hos Helena. Jag hade inte tänkt köpa något, men hittade ett så himla fint halsband som jag bara va tvungen att ha. Dag&natt hette märket, så jag funderar på att ha en sån träff här hemma sen. Och söndagen avslutades, som så många andra söndagar, med Poirot förståss.

Och jympa!! Jag va på ett styrkepass med Kattis. Har inte tränat så mycket de senaste veckorna. Dels för att vi varit förkylda, och sen kunde jag inte köpa träningskortet på autogiro. Friskis har bytt bank, så de fick inte igenom min ansökan. Men jag köpte ett jympakort istället. Tror inte att jag skulle utnyttja ett allträningskort så mycket så man skulle tjäna på det i dagsläget, så jympakort fick räcka.

Ska nog damma av min gamla abtronic, magträningsapparaten som faktiskt fungerar. Det va ett bra tag sen jag använde den, men nu behövs den ju verkligen.

Idag blir det fika hemma hos Zandra. Funderade ett tag på att promenera dit upp, men vädret är ganska ostadigt så jag tror att jag skippar det.

Våran lilla snutta =)



Och mina snuttar =)


Kommentarer
Postat av: mama

Underbara ungar på ett härligt rent golv, det skiiner. puss

2009-10-19 @ 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0