Snörvel, nackspärr och klädträffar

Charlie är på väg att bli sjuk låter det som. Näsan rinner och tösen nyser och hostar. Dessutom så känns det som att jag håller på att få nackspärr. Det bådar inte alls gått inför lördag, då jag och Honsa tänkte gå ut på krogen.

Men, man ska inte måla FAN på väggen.
Eller vad är det man brukar säga?!

Ikväll har jag me&i-träff i Hallsta, ska bli jätteskoj. Och på tisdag har jag en träff som jag verkligen hoppas massor på. Så sjuka får vi inte bli nu inte!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nä fy. Att ni också blev sjuka? Ja, eller det är väl egentligen inget konstigt som att typ alla är det mer eller mindre nu. Jobbigt med förkylning för bebis :(

Hur e det med nackspärren? Se till att ha hals/nacke/axlar varma, gå runt med halsduk eller något annat skönt. Jag hade det jätte ofta när jag var mindre, så jag fick gå runt i en sån där krage :) Haha, asful. Men riktigt bekväm! Man kunde till och med ta en tupplur sittandes. Som ett riksmongo.

Krya på er! KRAM

2009-10-30 @ 10:13:30
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Oh, typiskt.. Och dessvärre så är dom väl inte så heta här ute så dom har lactos fria pizzor:(

Fast å andra sidan kanske du bara ska se det positivt eftersom Pizza är så oerhört "nyttigt"hihi.

2009-10-30 @ 11:12:09
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0