Sova sova sova säng säng säng

Tanken va, när jag klivit ur duschen idag, att jag skulle göra mig i ordning för att åka iväg till Norrtälje medan Charlie sov en stund på förmiddan. Men så la vi oss i sängen för att mata henne, och vi slocknade båda två. Vaknade sen klockan 11.20, lite halvförvirrad. Va inte klockan 9 nyss??

Men skönt va det att sova i alla fall, så Norrtälje får bli en annan dag. Får se vad jag orkar göra idag. Funderar på att dra igång ett bullbak, det är tomt på sånt i frysen. Ikväll är Charlie och jag ensama hemma. Honsa ska iväg på poker, och Sebbe har sitt första disco i skolan. Hoppas att det finns lite hallowen-smink här uppe på papppersstugan. Eftersom jag inte kom iväg till Norrtälje så har jag inte köpt något sånt, och Sebbe ville gärna vara lite utklädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0