Tjejkväll med dottern

Ja, nu har vi hela huset för oss själva jag och Charlie. Sebbe är hemma hos sin pappa, och Honsa är ute på nån ö med massa grabbar och diskuterar livsfrågor på fyllan. Hihi hoppas de har det trevligt. Jag ska, som de flesta andra gånger då Honsa är borta, passa på att äta pizza. Mums!! Det är så sällan man får göra det när man lever med en mjölkallergiker.

Jag skulle egentligen städat, eller åkt till öppnis, nu på förmiddan. Men en kompis va lite deppig, så jag åkte in och umgicks med henne istället. Vi tog en prommis med Svante och barnvagn, och satt sen och snackade så jag totalt glömde bort tiden. Jag skulle vara hemma när Sebbe kom hem från skolan halv ett, men kvart över va jag kvar hoshenne i Norrtälje. Som tur va så hade Honsa slutat jobba tidigare, så han kunde vara hemma och möta upp Sebbe.

Får se om jag orkar dra fram dammsugaren och sen kanske ta en prommis i det fina vädret. Eller om jag kanske bara bänkar mig i soffan =)

Nu ska jag i alla fall först mata barn.


Kommentarer
Postat av: mama

mama mia och pizza, med er brudar...känns helt rätt!!!

2009-10-09 @ 14:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0