Skräp-mobiltjänst

Jäkla mobilbloggande som aldrig funkar. Här betalar man för att skicka iväg ett mms, och så kommer det inte upp något på bloggen iaf...

Jag har skitaont i min axel. Jag va hos pappa och fick behandling igår, men kommer att behöva tillbaka dit om några dagar. Det gör fortfarande riktigt ont. Typiskt just nu när man vill vara ute och fixa i trädgården och sånt. Men lika glad är jag för det... Däremot va det någon som sa att det skulle komma snö igen, 1-2 DM. BLÄÄÄ, det vill vi inte ha. Jag har ju planterat blommor i rabatten.

Idag på förmiddan va vi iväg till öppna förskolan. Riktigt trevligt, det va ett tag sen sist. Och nu sover Charlie som en stock ute i vagnen. Så jag ska gå upp och se om jag kan trolla fram någon sorts lunch till mig. Men först lite bilder på troll-ungen =)






Kommentarer
Postat av: Kim

Jag förstår det, att åka bil länge är ingen höjdare.

2010-04-15 @ 14:44:01
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Mattan som Charlie sitter, är den från Biltema?

2010-04-15 @ 14:52:08
URL: http://cizzib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0