Färgar ögonbrynen

Varje gång när man har färgat ögonbrynen så tänker man direkt efter att;
vad har jag gjort??!!??!!

Men sen när man vant sig så ser det ju bra ut.
Konstigt egentligen, för jag använder ju ögonbrynspenna varje dag.
Men det är väl kanske kombinationen osminkad med mörka ögonbryn som känns ovan. Ser iaf illa ut när jag inte färgar dem och är osminkad.



Gick förresten in och skulle kolla nummret på tapeten till barnrummet igår. Självklart så fanns det då typ 6 olika molntapeter. Jätteblå himmel, grå himmel, mycke moln, mindre moln och sen allt däremellan kändes det som.
Så jag kunde ju inte välja alls. Fick ner det till ett val mellan två olika, och sen fick Honsa gå in och göra det slutliga valet. Han valde den blåaste av de två sista, det blir nog bra.

Nu är det bara tapetsering och golvläggning kvar.
Sen ska det inredas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0