SegSöndag

Seg morgon!!
Honsa e bakis och det är inte direkt lockande att gå ut.
Även om solen är framme så är det inte någe varmt alls.

Varmt va det däremot i vårat sovrum i natt!!!
Kl 4 vaknade jag av att jag hade någon som låg nästan över mig, och rummet va så varmt så det va svårt att andas. Honsa va oväckbar. Försökte flytta på honom, men fick ingen reaktion alls. Så det va bara för mig att ta mina kuddar och gå ner och lägga mig i soffan. SÅ skönt att ha tv-rummet i källaren. Det är alltid svalt och skönt här nere. Och jag somnade om och sov riktigt gott.

Men det blir nog en riktigt seg dag idag. Klockan är ju halv 2 och jag har kommit så långt att jag fått på mig mjukiskläder och ätit frukost. Man får passa på att unna sig sånt när Sebbe är hos sin pappa. Snart är det ju troligtvis slut på att sova hela förmiddagarna när bebisen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0