Dikespaddling i snövädret

Det snöade här på morgonen.
Och Honsa är ute och tar sig fram i diken med kanot.



De skulle ta sig från Norrviken till Gåsvikssjön via diken.
Fyra grabbar, två kanoter och massa öl.
Det lär bli ordentligt blött på flera sätt.

Det är fortfarande isande kallt ute,
men solen kikar fram ibland i alla fall.



Själv tänkte jag kliva upp med Honsa kl 7 och göra honom sällskap vid frukost. Men min rygg gjorde riktigt ont, så det va bara att peta i sig två alvedon och lägga sig igen. Sen lyckades jag sova till strax efter tio, så det va ju rätt skönt ändå. Jobbigt bara när sinnet vill så mycket mer än vad kroppen pallar med.

Jag ska ta det ordentligt lugnt idag.. Ska ta med mig min bok sen och åka hem till mamma. Ikväll ska vi äta pizza, måste ju passa på när inte Honsa är med, och slappa med film. Antingen hyra det där nya dramat Australia med Kidman. Eller kolla på nån av de tjejiga favoriterna typ Amelie från Montmartre, Chocholate, mama mia eller höstlegender typ.
Får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha vilka galningar. ;) Men låter skit kul iaf. Syftar klart på det med paddlingen! DEt eh inte så långt kvar nu för dig gumman, hoppas allt det onda släpper så fort bebisen här kommit uut! Var det på måndag du skulle på UL va? Ska ni kika vad det är då eller ni väntar till förlossningen?



BAMSE KRAM!

2009-04-18 @ 12:53:57
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/
Postat av: Sandra Terol

Grattis till bebisen i magen =)

och hoppas allt kommer gå bra för er.. Lycka till

2009-04-18 @ 22:36:30
Postat av: Jossan

Tack så mycket =)

2009-04-19 @ 13:16:09
URL: http://josefinloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0