?????

Har idag fått reda på att det behövs vikarier till kvällspatrullen här uppe på hemtjänsten. Jag vill jättegärna söka där, och kanske jobba 1-2 kvällar per vecka. Men kruxet är att jag då börjar klockan 16, och Honsa slutat inte förrän 16.30, och ibland inte innan 17. Och jobbar han i Hallsta då så kan han vara hemma ännu senare. Hans arbetstider är det ju inget vi kan göra något åt, tyvärr.

Synd är det, i det här läget, att jag inte har pensionerade föreldrar. Då hade man ju kunnat lämna över barnen den timmen det blir en lucka. Kanske går att fixa nån barnvakt också, men det kanske är svårt när man har en sån liten bebis. Men jag ska väl ringa och höra med dem om tider och sånt, innan jag försöker få till det. Men är det någon som har ett lösningsförslag så är det välkommet!?!?!

Kommentarer
Postat av: Carro

Anvnamn: mirakel



Lösen: fhi



Kram!

2009-08-24 @ 19:13:36
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Arbetslösa bröder??

2009-08-24 @ 19:22:56
Postat av: elina

jag ställer upp... slutar ju aldrig senare än 3:)

2009-08-25 @ 08:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0