Mammas fest

Igår va det 50-årsfest hemma hos mamma. Jag åkte dit och hjälpte till att få upp partytält, i regnet, efter att jag varit och lämnat Sebbe på kalas på morgonen. Det blev riktigt blött kan jag lova, och när festan började sen så hade solan kommit fram, och det regnade inget mer där på kvällen sen. Men tälten va ju bra i alla fall, för att hålla kvar värmen lite. Samt för att kunna hänga upp lampor i.

Lite bilder från kvällen.

På väg ut

mamma =)

massa jättegod mat

Och folk som grillade

Sebbe va collast där, så klart!

Och Jojje och Fredde kom, som vanligt, med en hel drös med vänner.

Fina bordsdekorationer

Fina tårtor

♥ Och min fina älskling ♥

Mamma hade hjälpsamma vänninor i köket.

Och hjälpsammast av dem alla va helt klart Ingamaj. Hon stod i köket mest hela kvällen och donade. Det va även hon som gjort de fina tårtorna.

Det va en riktigt trevlig kväll, men det blev inte allt för sent för oss. Honsa va helt slut efter att stått som funktionär på en endurotävling hela dagen, i regnet. Så vi åkte därifrån vid 23-tiden ungefär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack underbara unge!!!Jag hade mycket stor hjälp av dig med, som tillsammans med Stefan satte upp alla tält och lampor ute. Sååå fint det blev!! Och sån tur med vädret, när det slutar blåsa och rgegna en halvtimme innan festen drar igång. Det kallar jag Flyt!

PUSS!!! /mam

2009-08-23 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0