Sjuklingar

Känns lite konstigt att lämna iväg Sebbe på dagis när man bara ska åka hem och vara hemma sen. Men idag va det riktigt mysigt. Honsa ligger hemma i feber, stackarn. Så efter att jag lämnat Sebbe och varit ute på en ordentlig promenad med Svante, så gjorde jag lite kaffe och läste aftonbladet och NT i sängen med Honsa.
Riktigt härligt!!!

Jag va otroligt duktig idag. Körde mitt ryggträningspass som jag fått av sjukgymnasten, vilket jag inte gjort på typ en månad. Måste försöka göra det lite oftare, ska ju helst göras en till två gånger per dag.



Halt och kallt

Nu får det gärna bli vår snart. Jag måste gå så jäkla försiktigt ute när det är så här halt.
Och så är jag lite sugen på att fixa lite ute i trädgården. Det lär väl bli som det brukar med det iofs. Jättekul att fixa, och sen så står det och blir förstört. Men i år är jag ju bara hemma, så då kan det väl kanske bli lite mer tid över för att fixa ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0