BVC idag

Japp idag va vi uppe med tuppen kan man säga. I alla fall om man jämför med när vi klivit upp ur sängen de senaste veckorna. Men klockan ringde vid halv 8 och då matade jag Charlie och smög mig upp. Djuren och jag hann få frukost och jag hann till och med göra lite toalett innan hon vaknade. Sen va vi på barnavårdscentralen klockan 10. Allt såg bra ut, hon följer sina kurvor och viktkurvan kilar rakt uppåt. Och så kollade de om hon fäste blicken och följde med litegrann och det gjorde hon som hon skulle.

Igår när Honsa kom från jobbet hade jag gjort iordning pastasallad som vi tog med till stranden och tog oss ett dopp. Svante blir lite modigare i vattnet för varje gång vi är där, men han vågar inte riktigt simma än.

Nu ska jag återgå till min solstol och min bok en stund till innan lill-tjejen vaknar. Sen ska vi promenera bort och hämta ett paket från ellos som jag skickat efter. Hoppas att det är några kläder som sitter bra där i, jag har inte så mycket kläder jag kan få över mitt breda arsle just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0