Fredag hela dan

Sebbe e hos Chippe och jag har handlat för en vecka framåt.
Var inne på franks färg och kikade på lite tapeter när jag va i Norrtälje oxå. Man blir bara snurrigare av att bläddra i såna där tapetkataloger, så jag gav upp det. Men vi har nog bestämt oss för en sån här molntapet nu iaf. Inte med de där wallstickers som på bilden, men som den tapeten de har.



Va hos MVC på förmiddan oxå. Alla värden såg bra ut, men magen hade växt för lite. Hon sa att om den inte växer mer till nästa gång så får vi göra ett till ultraljud för att se så att bebisen växer som den ska.
Jag är inte orolig alls, det är ju ett väldigt osäkert mätsätt för att kontrollera hur barnet växer när man mäter utanpå magen. Hoppas vi slipper göra ett till UL, för då måste vi åka in till sthlm...

När jag kom hem från Norrtälje så va dt kanonväder, så jag hängde på Honsa och Svante på deras fredagspromenad uppe vid endurobanan. Men jag fick sätta mig i bilen medan de gick på övre delen av banan, för då kände jag att jag gått tillräckligt.

Sen har vi bakat bröd, tranbär och valnötter den här gången, fixat sushi, bakat en kladdkaka och nu ska vi slänga oss i soffan.
Välförtjänt!



Drömde förresten att vi fick en dotter inatt igen.
Nu va hon varken mörkhyad eller kunde prata =)
Kanske inte blir någon Folke ändå då..

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad hade du får SF-mått nu?

2009-03-21 @ 09:11:29
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0