Halvsjuka sjuklingar

Igår kväll blev Sebbis riktigt magsjuk. Stackarn satt på toa samtidigt som han sa att det kändes som han måste spy. Så det blev bara till att ta en extra vända till ica för att köpa blåbärspuré och proviva. Jag blev oxå illamående sen och mådde inte alls bra, men det blev bättre tills vi gick och la oss.

Vi hyrde filmen Patrik 1,5 igår.
Jag hade nog lite för höga förväntningar på den tror jag. Det va ju en söt och annorlunda film, men inte så bra som ja trodde den skulle vara.

Imorse kom Sebbe in och la sig hos oss och hade ont i magen. Det verkade nästan krampa i magen för emellanåt va det bra, och sen helt plötsligt så gjorde det jätteont. Jag fick ta värktabletter för att ta mig upp ur sängen, vilket gjorde att det inte blev frukost förrän halv elva ungefär. Och nu verkar Sebbe må bra och vara hur pigg som helst, konstigt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, vicket skräp...att ni har varit så dålig, vilken tur att jag inte visste det. Sköt om er och bli friska fort!puss och kram

2009-03-23 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0