Lördagstakt = lååångsamt

Idag har jag tagit det riktigt riktigt lugnt.
Var ute en sväng på crossbanan med hunden efter att vi ätit frukost. Klockan är nu 14.40 och jag ska iväg till mamma när jag är klar. Skulle egentligen bara duscha och äta och sånt, men det kan ta riktigt lång tid när det är lördag.

Honsa är på young & free weekend idag, grabbigt skoj. Så jag ska åka och äta och kolla på andra chansen hos mamman.

Lördagsmys

Passade på att få en mysstund med Svante på köksgolvet.

ZZZZZZzzzzzzzz Nä vi sover inte..

Världens härligaste hund, när han e på det humöret =)

Myspys





Igår

Igår va jag in till Norrtälje och lämnade Sebbe. Då passade jag på att luncha och fika med Nina, och storhandla. Har man svårt att köra bil så får man ta allt på samma dag när man ändå är där.
Nina bjöd på lunch på påG och sen bjöd hon på fika på hörnan.
Tur att man har vänner som vet hur det är att ha inga pengar, så jag slapp tigga av Honsa. Riktigt mysigt hade vi och massa prat som alltid. Tråkigt att det bara blir nån gång i halvåret numera. Finns så många vänner jag väldigt gärna skulle träffa mycket oftare, men jag tror att alla känner likadant.

Härligt att storhandla helt själv oxå. Då kan man, trots mycke folk, strosa runt i affären i över 1½ timme och handla det man ska, utan att känna sig det minsta stressad.

Träffade en gammal kompis i affären oxå. Niklas, honom har jag inte träffat på över 5 år nu. Vi böt nummer och hoppades på att träffas nåt i sommar, när det blir lite mer båtväder. Hoppas att det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0