Mumsig mat ledde till mumsig efterrätt

Igår va jag in och kikade på Mikas nya lägenhet. Riktigt fint och stort har de fått det jämfört med förra lägenheten. Men så självklart va det översta våningen, utan hiss. Som tur va så hade min rygg en hyfsat bra dag igår, annars hade jag inte tagit mig upp för alla trappor. Nu lyckades jag, men det va inte lätt.

Nästa helg är det inflyttningsfest hos dem. Krockar dock med finalen av melodifestivalen då vi hade planer att kolla på den med lite sällskap.
Så nu e vi lite i valet och kvalet.



Gjorde supergoda laxburgare till middag igår.
Och eftersom man skulle ha åtta äggulor i burgarna, så passade jag på att göra maränger av äggvitorna.


Löjligt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0