Mycke tid, blir lite göra

Hade tänkt att sätta igång med bullbak idag.
Men som ryggen känns just nu så får jag nog vänta ett tag.

Fattar inte att man kan känna att man inte hinner med nåt, ju mer tid man har nästan. Ikväll är det gympa till exempel, och då måste vi åka hemifrån ungefär kvart i fem. Innan dess ska jag hämta Sebbe kl 14.15, hinna förbi affären en sväng samt se till att vi får i oss en ordentlig mellis. Då tycker jag inte att jag kommer hinna baka några bullar i eftermiddag. Eller rättare sagt så känner jag mig smått stressad av tanken på att försöka hinna. Därför sruntar jag i det, och skuter fram det till nån dag med mer tid. Däremot när jag jobbat och så kan man hinna med nästan hur mycke som helst, på nästan ingen tid. Riktigt konstigt är det.

Nu ska jag lägga mig och kolla på förra veckans avsnitt av de desperata husfruarna.



Spelade in det, men har inte hunnit se det än.
Så får ryggen vila, och kanske det blir bullar iaf.
Får väl se om jag hinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0