Mysmorgon

Bästa sättet att spendera en lördagsmorgon??
Svaret är enkelt. Det ska vara "ring så spelar vi på radion" och det ska va lång mysig frukost med min Honsa och nybakat bröd.
Sen är det melodikrysset medan man sakta gör sig i ordning för att ta sig ut med hunden.

Helgerna när Sebbe är hemma hos oss är självklart oxå riktigt mysiga,
men på ett annat sätt.



Hade jag kunnat ta mig iväg till hundkursen som hålls ute på Bärmöudd idag så hade dagen varit fulländad. Men jag kan inte köra bil, och jag släpar redan med mig Honsa in till stan imorgon, så jag vill inte fråga honom.
Dessutom så tror jag att det hade blivit för jobbigt iaf, för natten har inte varit en av de bästa.

Nej jag ska nog ta mig hem till mamma istället så kan vi gå ut lite med hunden.



Tagen på bar gärning

I hundkorgen

Här e någon som tagit sig lite stor plats,
när korgens rätta ägare är ute med husse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0