Noll koll! Eller??

Jag la just märke till att jag inte hade någon som helst koll på var min almanacka var.  Och jag har nog inte haft det sedan jag var hos MVC sist, vilket är sådär ett par veckor sen.

Min almanacka har varit mitt liv de senaste åren. Utan den har jag varit HELT lost. Nu har jag överlevt, utan att ens veta var den har varit i flera veckor. Och tänker jag tillbaka så har jag nästan inte behövt den de senaste månaderna.

Försöker känna efter om det känns bra eller inte...
Viss saknad känner jag ju, men det är nog det fulla schemat jag saknar.
Men även stor lättnad!  

Det va gånger då jag jobbade så mycket, och hade så fullt upp. Så stressen gjorde att, även om jag kollade i almanackan flera gånger om dan, hade jag ingen koll på hur jag skulle jobba den närmaste veckan.
Den stressen är det skönt att slippa!

Nu har jag letat fram almansckan och ska sätta mig och skriva i massa roliga saker. Inskolning i skolan för Sebbe, lekdagar, träning, bad, fotbollsskola och lite sånt.

Inte för att jag inte tycker att det är någe roligt att jobba,
men det är ju inte riktigt samma sak sen Per dog.
Jag tror att jag kommer ha svårt att fylla ett sånt fullt arbetsschema med glädje igen, som jag gjorde när jag jobbade hos honom...


Med liten Alice i famnen

Saknar dig Per!!!!!!

Kommentarer
Postat av: kattis

Saknar också Per :(

2009-04-05 @ 12:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0