Sällskapssjuk

Nu känns det att man gått hemma rätt länge. Börjar bli sådär lagom sällskapssjuk om dagarna. Går igenom mobillistan om och om igen för att hitta nån att leka med. Jäkla tråkigt att det gör så ont i ryggen att köra bil, annars hade man kunnat åka och fika med nån. Det är inte direkt troligt att folk tar sig ut hit för att hålla mig sällskap. Jag får försöka boka in lite mer i almanackan och ragga upp de vännerna som bor lite närmare. Oj va jag längtar till bebisen kommer, så man kan börja hänga på familjecenter de dagarna man inte har något bättre för sig. Och ta sig iväg utan att ryggen ska gå av.



Det va riktigt fint väder när jag åkte och hämtade Sebbe.

Glassdags

Så det fick bli glass på trappan till mellis idag.
Tyvärr så gick solen i moln, så det blev inte så skönt att sitta still, men härligt den stund det varade.

Mumsig vattenkanna

Svante tyckte att det va mysigt att vara ute på tomten när han slapp sitta i det läskiga repet. Och dessutom hade sällskap av oss. Han har tagit en av Sebbes gamla vattenkannor och demolerat den totalt. Den får nu agera hundleksak istället, för någe vatten kan man inte fylla den med längre.

Kommentarer
Postat av: Dog News

Svante ser mysig ut

2009-03-25 @ 16:11:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11171
Postat av: Jossan

Världens mysigaste =)

2009-03-25 @ 16:42:38
URL: http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Carro

Synd att det eh en bit hit... 10 mil, annars hade du vart jätte välkommen!

2009-03-25 @ 18:13:50
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0