Skönt va det!!

Så jäkla skönt att komma iväg och röra på sig lite. Simma va riktigt skönt. Ingen belastning på bäckenet, men bentagen kändes ibland. Simmade 400m och hann gott och väl både duscha och basta innan jag skulle hämta Sebbe på dagis. Skönt att veta att man hinner, synd bara att de inte öppnar kassorna förrän kl 12.

Nu funderar jag på att börja på vattengympan som är på onsdagmornar och varannan måndagkväll. Det är korpen som håller i det, så det kostar ju lite. Men jag ska ringa och fråga om man får prova på att vara med en gång utan att betala medlemsavgiften för ett år. Den ligger på 100 kr bara, men det blir ju dyrt om man inte vill fortsätta. För sen kostar det även 60 kr per gång. Men det är det ju värt om det är något att gå på, jag får ju abstinens av att inte kunna träna.

Nu ska jag dra fram dammsugaren medan det är djur och barnfritt här inne. Jag har kastat ut Sebbe i vårsolen, och Svante är med Honsa på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0