Tokhärligt väder!!!!

Magen kändes bra redan när jag gick och la mig igår. Och förutom att jag är ganska trött idag, så mår jag bra. Konstig magsjuka det där, och Sebbe hade ju precis likadant i söndagskväll. Nu e det väl bara att vänta och se om Honsa också insjuknar.

Jag tog med Svante i bilen idag när jag lämnade Sebbe på dagis. Det va så himla härligt väder, så jag tänkte att jag kunde ta en sväng upp till crossbanan och släppa honom.

Några få minusgrader, nästan vindstilla och skinande sol!
Vi gick en sväng runt ena delen av banan, det va riktigt riktigt härligt att komma ut. Och jag märker verkligen skillnad nu när jag tagit det lugnt och inte belastat bäckenet så mycket. Jag kan vara ute i lugn takt utan att få så ont som jag fick förut. Det är verkligen en befrielse att kunna komma ut i skogen och njuta. Om så, bara en liten sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0