Töväder, på gott och ont

Halt som tusan är det ute på vägarna. Och bara efter att släppt ut Svante på tomten så får man torka av hela hunden, för han har badat i den stora pölen som blivit där det har runnit från taket. Konstigt blir det när det snöade hela kvällen och natten igår, och så håller det på att smälta bort idag.

Men nånting gott kan man ju göra av det oxå.

Vår fina gubbeTobbe Hoffman

Bästa kramsnön för i år blev:
Vår fina snögubbe Tobbe Hoffman.
Som Sebbe började kämpa med redan igår.

Rulla rulla rulla Men den blir större

Tur att Sebbe e så stor och stark att han kan rulla runt snöbollen själv. För det hade jag aldrig klarat med min rygg.

Kolla in polarn Fina gubbar =)

Sebbe fixade nästan hela gubban själv, med bara lite assistans.

Och fin blev han!!
Jag lånade ut min halsduk som ändå bara kliar, hoppas att det inte besvärar honom.

Kommentarer
Postat av: mama

HAHA...Tobbe Hoffman, det var det han sa...hörde inte riktigt...han var ju kanonsnygg! Vicken frilla :D

2009-03-03 @ 21:31:31
Postat av: mama

HAHA...Tobbe Hoffman, det var det han sa...hörde inte riktigt...han var ju kanonsnygg! Vicken frilla :D

2009-03-03 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0