Ytterdörren på vid gavel

Det blev inge bullbak, även om det kanske fanns tid.
Sebbe ville vara ute när vi kom hem, så jag passade på att låta ytterdörren stå öppen och släppa in lite frisk luft. Kastade ut hunden också i linan. Han börjar vänja sig mer och mer med den där linan. I början va han så skraj när han satt fast i den, så han inte vågade röra sig någonstanns. Idag lekte han till och med med en boll, även om han satt fast.

Sebbe hade vårlängtan, så han drog fram sopborsten för att få bort gruset på vägen.
sop sop
damm damm
Flin

Sen kom skateboarden fram.
skate I de sopade gångarna

Svante ville oxå vara med
Slagsmål



Sen blev det jympa för Sebbe, och 20 min på en crosstrainer för mig. Det är riktigt skönt med crosstrainer, känns inte alls i bäckenet nästan. Synd att de inte har det här på gymmet i Elmsta. Då hade man kunnat gå dit när Sebbe är på dagis. Blir ju lite långt att åka till Hallsta på dan, ryggen gör ju ont av att köra bil.
Just det, när jag väl fick arslet ur och ringde för info om vattengympan idag, så va det bara tre gånger kvar innan sommaruppehållet. Känns ju lite värdelöst att betala medlemsavgiften på 100 kr, för att kunna gå tre gånger.

Nu sitter jag med färg i håret och kollar på desperate housewives
toksnygg

Sebbe tyckte att jag såg helcool ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0