Denna jäkla smärta

Fy fan vilken natt. Jag har haft så jäkla ont!!
Antar att det är för att jag gjorde illa mig igår kväll när hunden stack efter katten. Vill inte tro att det beror på skogspromenaden.

Det är jobbigt nog att man ska behöva vakna kissnödig, men att det sen ska va ett jäkla projekt att att sig upp ur sängen pga smärtan, gör ju knappast saken bättre. 
Åhh vad det här gärna får vara över snart!!!

Bestämde mig för att ändå ta mig iväg och storhandla idag. Det gick bra, vi tog det riktigt riktigt lugnt igenom affären. Och vad jag älskar självscanning!! Jag kan bara gå runt sakta och blippa in mina varor, packa kassarna strategiskt. Och det ända jag behöver lyfta något är från vagn till bil. Sen tar Honsa in kassarna när han kommer hem. Så jäkla skönt!

Jag ska försöka att vila så mycke som möjligt nu resten av dagen. Om vi ska orka oss igenom ikea imorgon, så får bäckenet inte göra så här ont. För då går det inte. Men det brukar bli bättre efter ett tag, bara jag ser till att vila.



I tvättmaskinen nu ligger massa bebislakan och kläder, som Sebbe hade som liten. Tillsammans med några tvättnötter som jag fått av mamma. Man behöver varken använda tvätt- eller sköljmedel om man har de där nötterna, så de är riktigt allergivänliga. Tänkte att det kan ju vara bra för de första kläderna och lakanen med. Man ska ju vara försiktig med tvättmedel och sånt i början.
Det va jag iofs inte med Sebbe. Tror att jag tvättade allt med parfymerat sköljmedel redan från början. Men jag hade väl tur, för han har ju aldrig reagerat på något sånt.
Tydligen så avtar nötternas effekt ganska snabbt, så det är väl inget jag ska köpa själv. Men när jag fått dom, så kan jag ju lika gärna prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0