Full fart hela torsdagen

Hann inte blogga något mer igår, för hela dagen bara försvann.

Bilder från lekrymden

Ena still, andra inte... Andra still, ena inte...

Det va inte lätt att få bra bilder på barnen.
När den ena va stilla så rörde sig den andra och tvärtom. Och när de sprang runt och lekte så hann ju inte jag vanka efter direkt =)

inte så pigg Trollunge

Klara va lite trött-grinig, men efter maten fick hon ny energi.

Bus Rutch ner i rutchkanan

Märk väl att bilderna är tagna ovanifrån i rutchkanan
Vilket betyder att jag tog mig upp i klätterställningen, iaf en gång.

Fel håll Upp eller ner??

Och så kan man ju försöka ta sig uppåt i kanan oxå,
vilket inte är det lättaste.

Det blev mer än fyra timmars lek och bus igår, så barnen va lagom möra när vi åkte därifrån.



Efteråt så tvingade jag med mig Sebbe i lite affärer för att kika på lite bebiskläder. Hade egentligen tänkt att göra det idag, men jag tror att det kan bli jobbigt nog att storhandla och sånt.

Det här köpte vi

Lindex

Kappahl H&M

SÅ söta!!!!

Känns som att jag e inne på mycke brunt nu =)
Köpte en mjuk å mysig filt oxå på kappahl

Nu ska jag inte köpa någe mer kläder.
Jag har massa kvar från Sebbe som funkar både till tjej och kille.
Man vet ju aldrig innan vad den börjar med för storlek heller, men jag har inte köpt något i stl 50, det är ju en sån strolek som många hoppar över. Sen finns det ju pyttebebisar som behöver 44 när de kommer oxå.



Inte så konstigt att Sebbe somnade i bilen på vägen hem.
Jäkla unge, som har börjat väcka mig innan halv 7 varje morgon,
och sen somnar mitt på dan =)

När vi kom hem så blev det att börja med middan på en gång, för sen skulle vi åka och köpa vaggan. Hon hade även en bilbarnstol till salu. En sån som man bara knäpper fast i bilen. Vi har ju en redan, men det vore ju bekvämt med en sån... Jag sa att jag skulle fundera lite, och återkomma om vi va intresserade.

Vi passade på att åka förbi hos Honsas syster på en kvällsfika när man ändå va i Herräng. De har inte träffat Sebbe tidigare, så det va ju på tiden.

Sen va det bara hem, lägga barnet och däcka i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0