Några extra dagar utan barnet

Nu får jag inte träffa barnet förrän på tisdag.
Chippe ringde och frågade om han inte kunde få vara kvar till då, för de skulle tydligen få hem en kattunge imorgon. Jag vill ju inte vara den som är den, och nu verkar han ju iaf ha en tjej som e skötsam och det känns ju tryggt.
Gillar dock inte att han ringer samma dag som han egentligen ska lämna Sebbe. Det finns aldrig någon som helst framförhållning i hans liv, men så har det väl alltid varit. Och Sebastian missar en dag på dagis.

Eftersom Chippe ställde upp och kör honom nu när jag har ont i ryggen så kan ju jag vara sjysst och låta honom ha honom lite längre. Det blir ju inga sånna helger sen när Sebbe börjar skolan.



Lördagsmys hos mamman

Kom iväg hem till mamma igår eftermiddag, efter en väldigt lugn förmiddag hemma. Vi åt riktigt god mat och kollade på andra chansen.

Nu tackar vi den internationella juryn, som gjorde så att Sofia fick en chans till med sin låt "Alla". Även om det inte är en låt som jag tror kommer komma bland de tre bästa nästa lördag, så tycker jag att den absolut skulle komma vidare från deltävlingen.

Roligt att Ugglas gick vidare till finalen. Hennes låt blev bättre när man hört den några gånger, och även om jag inte e så förtjust i hennes musik så kör hon helt sitt race och det gör henne riktigt cool.

Sara Dawn Finer hade väl en stark låt som av typisk henne, men den kommer inte heller få någon topplacering i finalen.



Åkte hemifrån mamma vid tolv inatt ungefär.
Då va jag riktigt trött.
Och tur va det, att jag åkte hem, och inte stannade hos mamma och väntade. För Honsa ringde först vid halv 3. Då hade jag hunnit sova en stund och kunde, lite mer vaken, åka och hämta honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0