vardagsbestyr

Vi har haft för höga matkostnader de senaste månaderna. Så nu tänkte jag prova något nytt. Jag har för första gången i mitt liv gjort en matlista som vi ska försöka följa nästa vecka.
Nu ska vi prova att storhandla en gång i veckan istället och se om det blir någe billigare. Dessutom så klarar jag ju inte att åka in till Norrtälje så ofta, så då passar jag på att handla när jag ändå ska dit.

Man känner sig smått handikappad nu när man känner att man har mycket att göra en dag då man ska hinna duscha, gå med hunden och handla innan lunch... Haha jag hann ju allt i god tid, men det går ju inte så fort nu och man måste dessutom vara beredd på att behöva vila mellan de olika sysslorna.

Gick inte någon lång sväng med hunden, men fick ändå helt galet ont på vägen hem. Det va faktiskt så illa att jag funderade på att ringa Honsa och be honom hämta mig, men jag tog mig hem oaf jättejätte sakta.

Träffade pappan på affären och frågade om det va någon idé att komma till honom med min onda rygg, när jag har sånt problem med bäckenet. Han erbjöd sig att massera upp ryggen för att se om det blir lite bättre.
Låter ju inte helt fel!!

Kommentarer
Postat av: mama

han får såga upp ett hål för magen på bänken...hihi

2009-03-04 @ 20:49:29
Postat av: Joss

När jag väntade Sebbe så sa han att man kan ligga på mage fram till åttonde månaden ungefär, även om det inte är det bekvämaste. Så det ska nog gå bra =)

2009-03-05 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0