Världens bästa läkare!!!

Jag har fått kontakt med den bästa läkaren man kan tänka sig!
Fick mitt sjukintyg hemskickat idag, och om det inte skulle gå igenom så finns det inget intyg i världen som skulle kunna göra det. Nu känns det som att jag fått nytt hopp.
Och om fk skulle bevilja sjukpenning från nu och inte för den tiden som vanligt, så suger det förstås, men Fine. Jag kan ta det, bara det inte går ut över den inkomst jag har beräknad för mammapenningen.

Jag är beredd på att de av princip inte kommer att bevilja den tiden de redan har avslagit. Inte skulle de erkänna att det va fel.. Men nu känns det inte alls lika hopplöst längre, och jag ska göra allt jag kan för att få igenom även för tiden som har varit.




Känner mig stark igen!!!!
(i sinnet i alla fall)

Kommentarer
Postat av: mama

Du är stark!!! Puss och Kramisar!!!

Det kommer att gå bra ska du se.

2009-03-03 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0