Aj, aj, aj

Idag får man lida för gårdagens bravader...
Har haft ont typ överallt inatt, och nu gör bäckenet helt galet ont. Men dum måste man ju vara om man trodde att man skulle klara av att storstäda hela dagen, utan att få lida något för det idag. Och jag va nog inte på det bästa humöret när jag vaknade direkt. Till det hör ju att jag faktiskt oftast har ett riktigt bra morgonhumör. Men när Honsa frågade hur det kändes, så blev svaret något fräsande;
"som att den här jävla bebisen aldrig kommer att komma ut".

Ja, har man ont så har man. Och då kan man väl inte förväntas vara på sitt bästa humör direkt.

Det hade gått bra för Sebbe med övernattningen. Barnen hade legat och fnittrat i några timmar efter läggdags, men det gör ju inget. Och nu är de i skolan alldelles själva. Skönt att slippa gå dit med dem idag, det vet jag inte om jag hade klarat av.

Ikväll vet jag inte riktigt vem vi ska boka som barnvakt, jag får ringa runt lite senare. Men händer det något under dagen, så kan han vara och fortsätta leka med Tyra. Om allt är lugnt tänkte jag åka över dit ändå när barnen är klara i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0