Cissieprat och bröllopstankar

Jag träffade Cissie igår. Hennes mamma skulle hem till pappa på behandling, så då tog vi en fika så länge. Sen följde de med en sväng hem hit. Så trevligt att äntligen få prata med henne, det har jag längtat efter riktigt länge! Lite presenter från Thailand kom hon oxå med. Bland annat en riktigt fin väska.

Vi kom in på att prata bröllop. Hon vill gifta sig inom några år, och vill ha ett riktigt gammeldags bröllop. Jag skulle oxå vilja gifta mig innan nästa barn, men jag antar att jag får fria själv då.
Tror inte att jag vågar det...

För mig är ju inte bröllopet det viktiga. Utan att få samma efternamn och känna sig som en riktig familj. Kanske låter konstigt, vi är ju en familj lika mycket nu. Men jag blir ju ensam i klungan med mitt efternamn. Sen är det ju viktigt att bröllopet blir så att det passar oss. Ingen kyrka och ingen flådig fest, men god mat och härlig stämning.

Man måste ju få drömma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0