Datakrångel har vi, men ingen bebis.

Trodde att bebis skulle vara fräck nog att dyka upp så vi missade champions leaguefinalen igår.
Men nepp, vi väntar fortfarande.

Hade internetkrångel här i morse, så jag kom inte ut och bloggade. Tänkte då att; nu tror väl alla att vi är på förlossningen. Men så roligt va det ju alltså inte. Och ikväll har Sebbe fotboll och det är då föräldramöte samtidigt som jag helst inte vill missa. Så nu tycker jag nästan att den kan vänta med att komma ut till efter helgen.

Idag har annars varit en ganska soft dag. Sebbe sprang runt i pajtas
(i andra hus kallat pyamas) till klockan 12 ungefär. Sen åkte vi till returstationen och slängde lite sopor innan vi åkte till affären för att handla lite mat, knallen för att handla skosnören och till leksaksaffären för att köpa en present till Sebbes kompis Hugo som han kalas på lördag.

Börjar kännas nästan lite overkligt att det ska komma någon bebis överhuvudtaget. Som att man går och väntar på något som aldrig kommer hända. Men där får vi ju verkligen hoppas att jag har fel. Bebisen ska ut, innan den väger allt för mycket där inne.

Nu ska vi göra i ordning lite havregrynsgröt till lunch. Blev ju ganska sen frukost i morse, så det får bli en lunch/mellis kombination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0