idol

Jag måste ju bara skriva lite om idolerna som är kvar.



HELT rätt att Eddie åkte ut i fredags, det va hans tur nu. Han är inte tillräckligt bred för att hålla längre, om ni förstår vad jag menar.

Nästa som ska ut är helt klart Reza. Hon har en riktigt bra röst, och är jätteduktig. Men hennes uttal är alldelles för dåligt för att vara med bland de sista.

Det är jätteroligt att Mariette har stannat kvar så länge. Hon är absolut en av de bästa, med sin härliga röst och supercoola stil, men ingen vinnare.

Calle va min favorit från sin audition. Men han föll sen när han inte vågade ta för sig, och glömde bort texten på scen. Gör man det så tar man det inte på tillräckligt stort allvar. Men nu har han tagit sig igen, och blivit riktigt bra.



Tove är helt fantastigt bra, även om det svajar lite från gång till gång. Tyvärr så tycker jag inte att en 16-åring ska vinna idol, men hon är en klar finalist.



Till sist har vi Erik Grönwall. Den absolut bästa i sveriges idol, någonsin. Behöver inte säga så mycket, ni kan höra själva.



Det är så man ryser i hela kroppen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0