jobb ikväll

Jag vet inte varför det är så svårt att sätta sig och blogga nu. Det är mycke me&i-jobb med planering och samtal och mejl. Jag ska ha en träff hemma söndagen den 6 december, framförallt för de som är sugna på att köpa julklappar. Så är ni sugna på att komma så är det bara att hojta till.

Ikväll blir det jobb på hemtjänsten. Men jag börjar lite senare än jag brukar, för jag måste vänta tills Honsa kommer hem. Känns ganska skönt när det bara blir en kväll så här. Just nu vill jag mest koncentrera mig på me&i, men nu finns det inget jag behöver göra ikväll.

Idag va vi på kyrkans öppna i Hallsta på förmiddan. Charlie va ganska trött, för hon lyckades somna i bilen. Men hon hann bara sova i 15 minuter ungefär innan vi va framme. Hon satt och verkligen skrattade åt en gosedjursapa efter fikat. Hon riktigt skrikskrattade, och vad jag ångrar att jag inte filmade henne. Det va SÅ kul.

Här är från hemma hos Zandra i måndags, när Charlie busar på golvet med polaren Wanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0