Jobbig dag

Satte just igång samma tvätt för tredje gången, för att jag glömt hänga upp den varje gång, vilket iofs inte är så ovanligt när det gäller mig. Glömde även att göra läxor med Sebbe idag med, för typ HELA dagen spenderades i Norrtälje och handlade. Fört mötte jag upp Zandra, inte Zandra med Meya utan Zandra med Alva och Liam, på stan. Där köpte jag strumpor och strumpbyxor till Charlie, maskara till mig (min va mer än slut), födelsedagspresent till Sebbe och Alva köpte leksaker för sina nappar, duktiga tjej! Sen blev det lunch och STORhandling på flygis, innan jag släpade runt en grinig unge på lantmännen, öb, rusta och jysk. Kom inte hem förrän vid 17-tiden och då va jag helt slut vill jag lova, och då skulle allt packas in.

Mår inte helt hundra direkt, så jag jobbade inte ikväll. Och för att toppa det lite så vaknade min underbara monsterdotter klockan 4 i morse... Hon somnade ju om vid brösten nästan direkt. Men det är jobbigt att ha henne i sängen för sömnen blir inge bra, och så vaknar hon och vill snutta hela tiden.

Och uppe är det ett jäkla liv på de duktiga hantverkarna Ove och Honsa som håller på och lägger golv. Så sova är nog inget att snacka om innan de är klara för kvällen.

Jag har träff imorgon kväll och har en del att fixa inför den. Sen måste jag göra läxa tillsammans med Sebbe imorgon, så jag tror inte att jag har tid att ge mig iväg till Hallsta imorgon förmiddag. Tråkigt, för det är babyöppet på öppnis och sen bjuder Anki på fika hemma hos sig. Men jag får se om jag kanske kan få pappersgörat klart lite fort så att jag hinner med båda delarna =)


Kommentarer
Postat av: *Lollo

jag säger till hansa att han ska hjälpa dej med tvätten varje gång han kommer in på ica..

2009-11-27 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0