Ut i solen

Idag hade jag nog legat kvar i sängen eller soffan i stort sätt hela dagen om jag hade kännt efter ordentligt. Men till min räddning så fick jag ett sms av Helena med lilla Klara, som frågade om vi ville med ut och gå efter lunch. Så vi gick upp och fixade lite mat. Och sen när Sebbe kom hem från skolan så tog vi oss ut på en långprommis längst med kanalen.

Riktigt skönt att komma ut i det härligt kalla vädret, och så fick man ju lite energi till att göra annat. Så när vi kom hem började jag och Sebbe röjja lite i glasverandan. Hann inte fixa så mycket innan Charlie tyckte att det va tråkigt att sitta i vagnen, men det va skönta att ha börjat i alla fall. Hoppas på bra väder i helgen så vi kan fortsätta då.

Jag försökte mig på att göra rödbetsbiffarna till middag idag. De såg väldigt oaptitliga ut, men smakade riktigt gott. Det är ju det som räknas i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0