Arbetsintervju över telefonen

Ja, på söndag kväll har jag en telefonintervju bokad med en ansvarig på me&i. Här går det verkligen undan.

Mamma, som har väldigt svårt att dölja när hon tycker illa om någonting, sa "nä men Jossa!!!" när jag berättade om mina jobbplaner. Men jag tror att det här är en kanonidé, så de så!

Jag hade så svårt att somna igår kväll. Ni vet hur det är när man är så uppe i varv för någonting, så alla tankar bara snurrar runt. Så va det igår. Jag hade massa planer och tankar, och hann inte alls släppa det innan jag gick och la mig. Det är en rätt härlig känsla faktiskt, men jobbigt att inte kunna somna när man behöver. Jag fick verkligen tvinga mig själv att koncentrera mig på boken, annars kunde jag läsa hela sidor utan att ha uppfattat ett enda ord.


Kommentarer
Postat av: mama

nä men Jossa...sa jag så...?! det tror jag inte. Det hade kanske isf att göra med om du skulle skrinlägga dina pluggplaner...vilket du ju inte skulle ...eller hur.

2009-09-05 @ 10:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0