Bättre men inte helt bra

Jag mår lite bättre nu, förutom huvudvärken som sitter i. Men jag har varit på affären och införskaffat piller som ska göra susen mot den. Hinner ju inte riktigt ligga nedbäddad och bara vara sjuk, när jag ändå inte mår helkasst. Jag gick in på affären för att köpa värktabletter och kom ut med både tabletter och matkassar för 850 kr. Typiskt det, när man inte ska handla något egentligen. Men jag handlade inte massa onödigt i alla fall.

Intervjun gick bra (som väntat). De skulle kolla över hur mycke hjälp de behövde, och sen skulle jag få gå introduktion på tre gånger så fort som möjligt. Ska bli riktigt skönt att börja jobba litegrann. Men jag får bli bra på att säga nej, så att det inte blir för mycke jobb. Jag vill ju inte att det ska bli jobbigt för familjen. Jag fick väcka Charlie innan jag åkte iväg, så nu är hon trött och sover igen. Hoppas hon vaknar innan jag ska hämta Sebbe  bara, så jag inte behöver väcka henne igen.

Hon älskar verkligen sitt babygym



Och nu har hon börjat sträcka sig efter saker. Det blev ju lite "baby-battle" på familjecentret när vi träffade en tjej som va två veckor yngre än Charlie, och redan greppade efter saker hela tiden. Så det va ju bara att åka hem och öva, vilket nu börjar ge resultat.


Kommentarer
Postat av: madeleine christensen

Jobba lite lagom sen.... så ska du se att du längtar hem ;) . Jag tycker de e kanon att du ska göra de . Så broder min får egen tid med barna . Kram

2009-09-03 @ 08:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0