Fredagsmorgon

Igårkväll blev det lite smått stressigt. Skulle först hinna äta innan det va avslutning på Sebbes fotboll. Sen fick min underbara lillebror Fredde komma och möta upp oss, för att jag va tvungen att åka hem och mata Charlie innan jag lämnade över henne till Honsa för nattning. Och sen va det ett två timmar långt föräldramöte på skolan.

Jag vet inte hur jag hade klarat mig utan hjälp från Fredde ibland. Han har alltid ställt upp att passa Sebbe när jag har tränat, jobbat eller vad jag nu har gjort. Och nu när jag börjar jobba lite om kvällarna, så har han lovat att passa båda barnen den tiden det blir mellan att jag börjar och Honsa slutar. Så skönt att ha honom!!!

Elina har också lovat att ställa upp och passa barn om det behövs. Skönt att man har folk runt om sig som hjälper till när det behövs.

Idag har jag dammsugit övervåning, det va helt galet skräpigt, för Pirjo kommer hit och fikar i eftermiddag. Och så har jag jobbat lite vid datorn och fixat så att jag har ordersystemet för me&i på datorn. Så nu kan man väl säga att jag är säljare. Fort gick det! En vecka efter att jag va på ett party så kan jag börja jobba. Jag ska få hjälp av min coach att beställa min provkollektion så jag har den till nästa vecka.

Klockan 11 är det mamma-babygympa på ROS i norrtälje. Det ska vi gå på hade jag tänkt. Efteråt blir det lite stressigt eftersom Sebbe slutar vid 12.25. Men jag har sagt till honom att han kan gå hem själv idag, och vänta på tomten om jag ine hunnit hit. Det blir första gången han går själv hem, dit har han gått själv i två veckor nästan. Så det visar sig väl om han lyckas få med sig allt som ska med hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0