Gosefiltstjej

Ja, det är en riktig gosefiltstjej vi har. Nappen och snuttefilten ska var med när hon ska sova. Hon tar inte nappen om hon inte har snutten i ansiktet. Och har hon snutten så letar hon efter nappen.




Och på vägen hem från Väsby igår hade hon gosefilten på foten. Det såg ut precis som att hon försökte få fatt i den, vilket inte gick så bra.


Så satt hon från Upplands Väsby till brottby, Sötnos!!!
(Och ja, jag filmade när jag körde. Livsfarligt)



Nu sitter hon i barnstolen, men inte så stadigt.

här sitter hon och kollar på brorsan som håller på i en mattebok


Tillsammans


Jag har köpt en sån där guldstjärnebok till Sebbe. De var riktigt pedagogiska och bra. På ica fanns det flera olika sånna, så jag ska nog köpa någon till. För den här har han snart klarat ut.


Idag skulle vi egentligen ha åkt till Öppna förskolan i Hallsta med Zandra och Meya, men lilla Meya har blivit sjuk. Jag tror inte att jag tar mig dit själv, det brukar tydligen inte vara så många där. Utan stannar nog hemma och sorterar tvätten istället, som hotar att dränka oss om jag inte gör något åt den snart.

Har hängt tvätt nu på morgonen som jag satte på för andra gången igår för den hade legat blöt i maskinen i två dagar. Jag är helt klart värdelös på det där med tvätt!!!


Kommentarer
Postat av: mama

FYFYFY Joss!!! Inte göra om det...Det kan ju vara skitfarligt!!! Ni är för värdefulla. Bägge två! Puss/mam

2009-09-03 @ 09:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0