Helgen

Oki Carro jag ska INTE lägga ner min blogg, Lovar!!!!

Men nu uppe i Sundsvall har det varit lite omotiverat att sätta sig framför datorn. Mycket trevligare att umgås när man väl är där uppe på besök. Vi har promenerat, ätit sen lunch/tidig middag, shoppat och mycket mer. I fredags morse va jag och Lina iväg och tränade klockan 6:45. Ett rent styrkepass, vilket kanske inte riktigt är min typ av pass, men det va skönt och jag har träningsvärk i armarna efteråt. På torsdagkvällen kom mamma och Jojje ner, och sen på fredagen kom Honsa, pappa och Fredde. Trevligt att ha alla samlade, det är ju inte allt för ofta det händer.

Charlie har varit helt underbart snäll. På torsdagen blev det lite tokigt med hennes sovtider, för vi spenderade kvällen hos Thomas föräldrar. Så hon låg vaken när klockan va över 21, och somnade om med mamma sen på fredagsmorgonen när vi åkte och tränade. Sen somnade hon ändå vid sin vanliga tid på fredagskvällen. Rutiner i all ära, men det är ju väldigt viktigt att man ska kunna bryta dem ibland oxå. Annars kan man ju inte göra någonting någon gång. Och både bilresan upp och hem, har gått helt utan någe gnäll överhuvudtaget.

Svante fick springa lös mest hela tiden, så han stortrivdes där uppe. Det fungerade bra med honom och Grodan, om man bara höll dem ifrån varann. Och vi va nere och badade honom i deras sjö.

Lördagkväll kom Thomas familj över och vi åt riktigt göttig mat, och dumlekladdkaka till efterrätt. Sen blev det bad i deras badtunna som det hade eldats i hela dagen. Tur att det va mörkt, för när man såg hur vattnet såg ut på morgonen så va det inte så lockande att hoppa i. Tur att man duschade efteråt!!

Sen bar det av hemmåt igår efter en sen frukost. Så nästan hela söndagen gick åt till att köra bil. Vi va hemma vid halv 6 ungefär, så jag passade på att åka och träna med Kattis på passet som va klockan 7. Sen frostade vi av frysen och ställde ner den i pannrummet. Vi har ju två små frysar uppe i köket nu. Så får vi ha den stora där nere till att ha hundmat och sånt man inte använder så ofta i.

Nu ska jag fixa mig och åka till affären och hämta upp min provkollektion. Jag måste få ordning på den, för imorgon har jag min första riktiga träff.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Gumman såg att du hade ringt. Ligger sjukling här hemma. Kram

2009-09-28 @ 18:19:49
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0