Just det =)

Jag var iväg till öppna förskolan här i Elmsta igår.
Det va riktigt trevligt faktiskt.

Det är ju kyrkan som har den. Och därför sjunger man några kristna sånger och ber en kort bön. Men de sjunger mycket vanliga barnsånger också, vilket de inte gjorde förut när jag va där med Sebbe. Så dit kan jag absolut tänka mig att gå flera gånger.

Jag raggade lite värdinnor och informerade om nästa lördag i alla fall när jag ändå va där. Fast jag fick inte sätta upp något på deras anslagstavla, för där skulle det bara sitta saker som hade med kyrkan att göra.


Kommentarer
Postat av: Carro

JOssan! Har gärna en sån träff här ska bara kolla upp lite folk om det eh nån som har lust att komma :) Kram

2009-09-11 @ 10:14:30
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0